zuid-engeland.reismee.nl

Reis Zuid-Engelland Met Stef Maria Anita en Rene

Beste vrienden, ik ga eens proberen een blog te maken van de mooie plaatsen waar we de komende dagen naar toe reizen . Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gelegen. Geen regen en dat zou al oké zijn voor ons.

Zondag morgen vroeg uit de veren op weg naar Calais en van daaruit naar Dover

Dover-Sissinghurst-Bodiam-BirlingGap- Seven sisters Dus in Sissinghurst naar een zeer mooie tuin wezen kijken Een van de mooiste. Dan richting Bodiam castle. Dit is een van de beroemdste kastelen in Groot-Brittanie

Daarna op weg naar de Seven sisters in Birling Gap. Na een mooie dag check in in hotel Seaspray in Brighton..

Morgen richting Stonehenge..........

Lut

Ik duim voor droog weer en eventueel de nodige zon ?. De foto's zien er veelbelovend uit. Jullie gaan zeker mooie plaatskes zien. Geniet morgen alvast van de energie van stonehenge ☇. Fijne vakantie en groetjes aan iedereen xxx

Anita Heyvaert

Dank je wel

Christel

Prachtige foto's.Geniet ervan ?

Koekelcorenp Linda

Hallo iedereen, had er al geen erg op dat jullie al vertrokken waren. Wel weer plezant om een reisblog mee te kunnen volgen, zo te zien en lezen hebben jullie al mooie dingen gezien. Ja het weer zit niet altijd mee misschien maar dat kun je niet bestellen he, hier bij ons ook slecht weer heel het weekend echt herfstweer. Maar in ieder geval geniet nog van alle mooie dingen die je nog te zien krijgt en van de natuur daar. En kijk weeral uit naar het volgende verslag,nog veel reisplezier.
Linda & Walter

Liliane

Oeps, ik dacht al "waarom krijg ik nu die mailtjes van reismee.nl?" dat duurde even voor mijn frank gevallen is!!
Heel tof! Bedankt om jullie verhaal te delen, ziet er weer prachtig uit <3
Dikke knuffel